Zwroty i reklamacje



REKLAMACJE

Wszystkie produkty sprzedawane przez mojzegarek.pl objęte są pełną, 24 miesięczną gwarancją producenta.
Wybierz markę produktu, który chcesz reklamować lub naprawić:

    PROCEDURA DOTYCZĄCA SMARTWATCHY: Przed wysłaniem przedmiotu do centrum serwisowego w celu naprawy, należy skontaktować się a się z Zespołem Technicznym pod adresem mailowym: smartwatches.pl@fossil.com w celu omówienia problemu i próby jego rozwiązania bez konieczności wysyłania smartwatcha. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany po przeprowadzeniu konsultacji, otrzymasz dokładne instrukcje, jak wysłać zegarek do serwisu w celu dalszej weryfikacji. Zostanie nadany numer referencyjny, który poinformuje centrum serwisowe o tym, jakie problemy zostały już wykluczone. W przypadku braku wcześniejszego kontaktu z nami i nie stwierdzeniu usterki w produkcie, zwrócimy go do nadawcy i zostanie wystawiona faktura na pokrycie kosztów wysyłki i obsługi diagnostyki.
    W PRZYPADKU POZOSTAŁYCH PRODUKTÓW:

  1. Wypełnij formularz dostępny tutaj.
  2. Zapakuj reklamowany produkt tak, aby bezpiecznie dotarł do punktu serwisowego. Nie wysyłaj produktu w oryginalnym opakowaniu, ponieważ serwis nie gwarantuje jego zwrotu.
    Do przesyłki dołącz:
    - produkt
    - wypełniony formularz : opis usterki oraz żądanie reklamującego (w przypadku naprawy gwarancyjnej)
    - wypełnioną kartę gwarancyjną lub kopię dowodu zakupu
  3. Zaadresuj przesyłkę:
    FAST C/O EXPEDITORS WEAREHOUSE
    Św. Tomasza 4D
    05-808 Parzniew
  4. Zamów kuriera DHL : tel. 42 634 53 45,
    podając numer klienta: 2384360
    Wybierz przesyłkę na koszt odbiorcy
  5. Jeżeli masz pytania dotyczące reklamacji skontaktuj się z biurem obsługi klienta producenta:
    Tel. 22 307 85 89
    Email: bok@fossil.com
ZWROTY

Zakupiony produkt mogą Państwo wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty z kompletem metek, folii ochronnych, kompletnym, nieuszkodzonym opakowaniem i jego zawartością, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT).

Zwrot pieniędzy zależy od wybranej metody płatności. W przypadku opcji „za pobraniem” zwrot następuje na wskazane konto bankowe.

Zwrotu dokonujemy w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotów sklep nie pokrywa kosztów wysyłki.

Procedura zwrotu:

  1. Na adres: kontakt@mojzegarek.pl prześlij informację:
    - jaki produkt chcesz wymienić lub zwrócić
    - numer dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury VAT)
    - datę otrzymania przesyłki
    - telefon kontaktowy
    - miło nam będzie jeżeli podasz nam przyczynę zwrotu.
  2. Wypełnij formularz zwrotu dostępny tutaj.
  3. Zapakuj produkt tak, aby dotarł do nas bezpiecznie.
  4. Odeślij niezwłocznie produkt z dopiskiem „ZWROT” i wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
    QBRANDS SP. Z O.O.
    mojzegarek.pl
    Astrum Business Park
    ul. Łopuszańska 95
    02-457 Warszawa

dołącz do nas

Odwiedź nas i polub: