Zwroty i reklamacje



REKLAMACJE

Wszystkie produkty sprzedawane przez mojzegarek.pl objęte są pełną, 24 miesięczną gwarancją producenta.
Wybierz markę produktu, który chcesz reklamować lub naprawić:

  1. Wypełnij formularz dostępny tutaj.
  2. Zapakuj reklamowany produkt tak, aby bezpiecznie dotarł do punktu serwisowego.
    Do przesyłki dołącz:
    - produkt
    - wypełniony formularz : opis usterki oraz żądanie reklamującego (w przypadku naprawy gwarancyjnej)
    - wypełnioną kartę gwarancyjną lub kopię dowodu zakupu
  3. Zaadresuj przesyłkę:
    FAST C/O EXPEDITORS WEAREHOUSE
    Al. Krakowska 106
    02-256 Warszawa
  4. Zamów kuriera DHL : tel. 42 634 53 45,
    podając numer klienta: 2384360
    Wybierz przesyłkę na koszt odbiorcy
  5. Jeżeli masz pytania dotyczące reklamacji skontaktuj się z biurem obsługi klienta producenta:
    Tel. 22 574 28 00
    Email: bok@fossil.com
ZWROTY

Zakupiony produkt mogą Państwo wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty z kompletem metek, folii ochronnych, kompletnym opakowaniem, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT).

Zwrot pieniędzy zależy od wybranej metody płatności. W przypadku opcji „za pobraniem” zwrot następuje na wskazane konto bankowe.

Zwrotu dokonujemy w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Procedura zwrotu:

  1. Na adres: kontakt@mojzegarek.pl prześlij informację:
    - jaki produkt chcesz wymienić lub zwrócić
    - numer dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury VAT)
    - datę otrzymania przesyłki
    - telefon kontaktowy
    - miło nam będzie jeżeli podasz nam przyczynę zwrotu.
  2. Wypełnij formularz zwrotu dostępny tutaj.
  3. Zapakuj produkt tak, aby dotarł do nas bezpiecznie.
  4. Odeślij niezwłocznie produkt z dopiskiem „ZWROT” i wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
    QBRANDS SP. Z O.O.
    mojzegarek.pl
    ul. Stawy 5
    02-467 Warszawa

dołącz do nas

Odwiedź nas i polub: