Zwroty i reklamacje
REKLAMACJE
Wszystkie produkty sprzedawane przez mojzegarek.pl objęte są pełną, 24 miesięczną gwarancją producenta.
Wybierz markę produktu, który chcesz reklamować lub naprawić:
![fossil](http://www.mojzegarek.pl/assets/brands/fossil-7e37b6a3844131534f9d07a6264e73173e7cfdd470cc99b8dd9c24ec6dbeffe9.png)
![skagen](http://www.mojzegarek.pl/assets/brands/skagen-d7968f311b14b3ce32e4b34c3971622a1417f7a224db08a9b8638d695c2bb844.png)
![karl lagerfeld](http://www.mojzegarek.pl/assets/brands/karl-lagerfeld-70758424dbdb051c5b9bf5dbc78519ce2f1696bfaa4c7a6d8200e62013a5ee54.png)
![michael kors](https://www.mojzegarek.pl/assets/brands/michael-kors-692d5d25b13fee35fe22042fe29abe2cc5a51991986528a0dc168b9cbeec0c91.png)
![diesel](https://www.mojzegarek.pl/assets/brands/diesel-bd2c4bcc4c3b9caef097d1ed1c10e7b7bfe0cfa495c4e9ee18a7e00ef7554d9a.png)
-
PROCEDURA DOTYCZĄCA SMARTWATCHY:
Przed wysłaniem przedmiotu do centrum serwisowego w celu naprawy, należy skontaktować się a się z Zespołem Technicznym pod adresem mailowym: smartwatches.pl@fossil.com w celu omówienia problemu i próby jego rozwiązania bez konieczności wysyłania smartwatcha.
Jeśli problem nie zostanie rozwiązany po przeprowadzeniu konsultacji, otrzymasz dokładne instrukcje, jak wysłać zegarek do serwisu w celu dalszej weryfikacji. Zostanie nadany numer referencyjny, który poinformuje centrum serwisowe o tym, jakie problemy zostały już wykluczone.
W przypadku braku wcześniejszego kontaktu z nami i nie stwierdzeniu usterki w produkcie, zwrócimy go do nadawcy i zostanie wystawiona faktura na pokrycie kosztów wysyłki i obsługi diagnostyki.
- Wypełnij formularz dostępny tutaj.
- Zapakuj reklamowany produkt tak, aby bezpiecznie dotarł do punktu serwisowego. Nie wysyłaj produktu w oryginalnym opakowaniu, ponieważ serwis nie gwarantuje jego zwrotu.
Do przesyłki dołącz:
- produkt
- wypełniony formularz : opis usterki oraz żądanie reklamującego (w przypadku naprawy gwarancyjnej)
- wypełnioną kartę gwarancyjną lub kopię dowodu zakupu - Zaadresuj przesyłkę:
FAST C/O EXPEDITORS WEAREHOUSE
Św. Tomasza 4D
05-808 Parzniew - Zamów kuriera DHL : tel. 42 634 53 45,
podając numer klienta: 2384360
Wybierz przesyłkę na koszt odbiorcy - Jeżeli masz pytania dotyczące reklamacji skontaktuj się z biurem obsługi klienta producenta:
Tel. 22 307 85 89
Email: bok@fossil.com
W PRZYPADKU POZOSTAŁYCH PRODUKTÓW:
ZWROTY
Zakupiony produkt mogą Państwo wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty z kompletem metek, folii ochronnych, kompletnym, nieuszkodzonym opakowaniem i jego zawartością, kartą gwarancyjną oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT).
Zwrot pieniędzy zależy od wybranej metody płatności. W przypadku opcji „za pobraniem” zwrot następuje na wskazane konto bankowe.
Zwrotu dokonujemy w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku zwrotów sklep nie pokrywa kosztów wysyłki.
Procedura zwrotu:
- Na adres: kontakt@mojzegarek.pl prześlij informację:
- jaki produkt chcesz wymienić lub zwrócić
- numer dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury VAT)
- datę otrzymania przesyłki
- telefon kontaktowy
- miło nam będzie jeżeli podasz nam przyczynę zwrotu. - Wypełnij formularz zwrotu dostępny tutaj.
- Zapakuj produkt tak, aby dotarł do nas bezpiecznie.
- Odeślij niezwłocznie produkt z dopiskiem „ZWROT” i wypełnionym formularzem zwrotu na adres:
QBRANDS SP. Z O.O.
mojzegarek.pl
Astrum Business Park
ul. Łopuszańska 95
02-457 Warszawa